zaterdag 20 februari 2010

verkopen


hallo alemaal. dit zijn de bedrijf leiders:fleur en sanne
en we heten:ales shop
sanne en ik. maken soms wel dingen met strijk kralen.maar soms denken we wat moeten we er mee moeten. maar toen kwam ik op het idee om het te gaan verkopen.en als je geluk hebt dan heb je super korting.maar dat is wel maar een dingetje en maar voor een bepaalde tijd. maar we verkopen ook een paar anderen dingen zo als een doe en fun boekje voor de kinderen en een bon bon doosje. en meschien komen er wel meer dingen bij. en ik zal even vertellen wat er is en hoe duur het is.1.fantazie meisje die is 1.00 euro en die heeft super korting 2.beertje die is 1.50 3.een bloem die is 1.50 4.een hartje is voor de liefde die is 1.00 5. bon bon doosje die is 2.50 6.huisje die is 1.00 7.ster die is 1.50 doe en fun boekje die is 1.00 en we verkopen ook sins net kleurplaten voor de muur die zijn 1.00 lekker boven je bed hangen. en als er mensen zijn die ale bij de zelfde willen dan doe ik wie het eerst heeft gereageerd.
wel kopen he. doe je best

2 opmerkingen:

  1. Leuke dingen maken jullie,als ik bij jullie kom zal ik kijken wat ik wil kopen.Wat ik nu zie vindt ik het bon-bon doosje wel erg leuk.Veel plezier met nog meer spulletjes maken voor jullie winkeltje.Liefs Oma.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lieve Fleur en Sanne,

    Wat hebben jullie een leuk winkeltje en ik heb al wat gezien wat ik wil kopen.
    Opa wil het bloemetje en ik wil het het hartje.
    Veel succes met de verkoop.

    liefs,
    opa en oma

    BeantwoordenVerwijderen