ik en mama zijn in dooren geweest en toen mogt ik van mama papier uit zoeken zo beetje kinder papier en hier zie je een van de twee kaarten die ik heb gemaakt. je zoekt een leuk papiertje uit waar al een beetje geneog op staat en dan er een bloemetje en dan een leuk gekleurde steenen bloemetje.en dan klaar.

alweer een leuk papiertje en dan een leuk lintje en dan er op plakken.en dan een leuke bloem op het lintje en dan een klein bloemetje en letters. en dan klaar.
Lieve Fleur, ik vind het heel gezellig om met jou te scrapwinkelen en dan daarna samen kaartjes te maken met de nieuwe spulletjes. Dit zijn heel mooie kaartjes die je met je nieuwe papier en steentjes hebt gemaakt. Gaan we gauw weer een keertje samen scrappen?
BeantwoordenVerwijderenLiefs, mama
Ha meis, wat heb je leuke papiertjes uitgezocht zeg en meteen zulke mooie kaarten ermee gemaakt. Ik vind het heel erg leuk dat ik voortaan mee mag genieten van jouw mooie creaties en ik kijk uit naar je volgende blogberichtje. Lieve groetjes, Wendy.
BeantwoordenVerwijderenWat een ontzettend mooie kaarten weer, Fleur.
BeantwoordenVerwijderen