zondag 5 april vandaag heb ik een speletje gedaan met papa en mama en toen heb ik leker buiten gespeeld toen kwam ik thuis om te eten zuurkool en toen ging ik dit miltje plaasen en straks ga ik doesje en straks ga ik tandepoesen en dan is het een zo beetje dan ga ik slapen en dan is de dag om.
Lieve Fleur, ik vond het leuk om met jou Familie Poen te spelen. Leuk spelletje he? Al deed mama het af en toe niet helemaal goed. Gelukkig weet jij dan precies te vertellen hoe het wel moet.
BeantwoordenVerwijderenLiefs, mama
xoxo
Zo te horen heb jij een leuke zondag gehad!!
BeantwoordenVerwijderenVandaag ook een leuke dag op school gehad??
Groetjes van Hanneke
Je kan inderdaad heel goed familie Poen spelen. Papa is zwaar ingemaakt. Al mijn centjes waren op. Liefs Papa...
BeantwoordenVerwijderenLieve Fleur,
BeantwoordenVerwijderenOma vindt het leuk dat je een eigen blog hebt.Je heb een leuk verhaal geschreven.
Liefs oma Willy.